خرید عمده ماهی کفال ارزان قیمت

ماهی کفال در کدام مناطق از جهان رشد می کند؟ ماهی کفال دارای چه مشخصاتی بوده است و قیمت این ماهی در بازار کشور چقدر می باشد؟ برای خرید عمده و ارزان ماهی کفال چه باید کرد؟
ماهی کفال از دسته ماهیان یوری هالین بوده است که در آب های شور و شیرین یافت می شود. البته می توان گفت که این ماهی نسبت به تغییرات دما حساس بوده است و نمی تواند در چنین شرایطی زندگی کند.

ماهی کفال دریای خزر دارای طول 60 سانتی متر بوده و گاهی طول این ماهی به 5.2 کیلوگرم نیز نزدیک می شود. این ماهی از گیاهان و مواد دتریت تغذیه کرده و البته از ماهیانی است که به صورت گسترده در بخش های مختلفی از جهان پراکنش داده شده است.

مشخصات و ویژگی های ماهی کفال چیست

ماهی کفال از برترین ماهی های معرفی شده به کشور ایران می باشد که از بدنی دوکی شکل و درازی برخوردار بوده است و همچنین این ماهی دارای چشمی با لایه چربی بوده که به آن پلک سوم گفته می شود. بر روی بدن ماهی کفال فلس های درشتی دیده می شود که این فلس ها از نوع سیکلوئیدی و کتنوئیدی می باشند.

ماهی کفال دارای خط جانبی نبوده است ولی از چندین خط طولی تشکیل شده و از دو باله پشتی جدا از هم برخوردار می باشد. البته ماهی گلدفیش دارای سنگدانی در معده بوده که باعث می شود تا غذا را در معده هضم نماید. ماهی کفال در مناطق گرمسیر و معتدله یافت می شود و البته زندگی این ماهی ها به صورت گروهی بوده است.

از دیگر ویژگی های ماهی کفال می تواند به زندگی آن در آب های کم عمق اشاره کرد و همچنین این ماهی از گیاهان برای تغذیه استفاده می کند و مکان هایی که از گیاه پوشیده شده است را دوست دارد. این ماهی دارای ارزش غذایی بالایی بوده است که در هر 100 گرم از ماهی کفال حدود 8.6 درصد چربی، 159 کالری و… وجود دارد.

قیمت خرید ماهی کفال ایرانی

ماهی کفال یکی از ارزانترین ماهی های دریای خزر بوده است که البته با قیمت مناسبی در بازار به فروش می رسد. هر 600 الی 900 گرم از ماهی کفال در بازار کشور حدود 25000 تومان می باشد و قیمت ماهی کفال در وزن بالای 900 گرم 27000 تومان بوده است.

صید ماهی کفال بیش از هر ماهی شمال صورت می گیرد و البته بیش ترین فروش را در بازار به خود اختصاص می دهد. فروش ماهی کفال از این سایت به صورت عمده بوده است و شما می توانید از این طریق بهترین انواع ماهی کفال را خرید نمایید. اگر خرید ماهی کفال به صورت عمده انجام شود در کاهش قیمت بسیار تأثیرگذار بوده است. برای خرید ارزان ماهی کفال با مشاورین واحد فروش در تماس باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.