کفش پسرانه سایز ۳۹ که به عنوان شیربها به خانواده عروس تقدیم شد

ما اغلب فکر می‌کنیم که باید چندین نوع کفش پسرانه سایز ۳۹ داشته باشیم تا نه تنها حق انتخاب داشته باشیم، بلکه با همه لباس‌هایمان همراه شویم، بلکه مد روز نیز باشیم.

اما همه کارشناسان مد موافق هستند که واقعاً همه باید پنج جفت کفش اصلی داشته باشند بقیه پاداش است! در واقع، لیست لوازم ضروری به پنج نوع کفش همه منظوره و اساسی محدود می شود که در هر کمد لباسی ضروری است: کفش های کتانی سفید، کفش های راحتی چرمی، نیم بوت های پاشنه دار، کفش های تلمبه ای و صندل های تخت.

اگر برای بیرون رفتن مجبور بودید فقط یک جفت کفش داشته باشید، این یکی می بود: جفت پمپ های پنجه بسته. هر زن باید حداقل یک جفت پمپ کلاسیک در کمد لباس خود داشته باشد.

کفش

چه برای مصاحبه و چه برای عروسی، همیشه فرصتی برای پوشیدن یک جفت کفش شما وجود خواهد داشت که همیشه جاودانه می ماند.

روی یک نوک نه خیلی گرد و نه خیلی مربعی شرط بندی کنید تا جفت ماندگار شود و همچنین ارتفاعی راحت برای شما داشته باشد.

اگر کفش های پاشنه بچه گربه را ترجیح می دهید، نیازی به پوشیدن 15 سانتی متر نیست! در سمت رنگ، کمتر، بیشتر است ما به شما توصیه می کنیم که روی یک جفت پمپ اصلی سرمایه گذاری کنید: برهنه یا مشکی یکی از ملزومات آن است.

اگر مجبور بودید فقط یک جفت داشته باشید، می‌توانید روی یک جفت همیشگی و راحت سرمایه‌گذاری کنید که بتوانید تمام عمر خود را نگه دارید: Louboutin، Aquazzura، … در اینجا 10 برند کفشی که همه خانم‌ها باید بدانند!

انجام دادن کارهای ضروری‌تر از کفش‌های کتانی، راحت، جاودانه و مناسب برای همه ظاهر و همه سبک‌ها سخت است! اگر فقط باید یک جفت کفش کتانی داشته باشید به شما توصیه می کنیم روی یک جفت کفش چرمی، ساده و سفید از برندی که مدت هاست خود را ثابت کرده، سرمایه گذاری کنید.

اگر هر روز فقط یک یا دو جفت می پوشید، نیازی به داشتن تعداد زیادی جفت کفش ورزشی نیست کفش های کتانی همه کاره و سفید متحد روزمره شما هستند!