کشف کفش فوتبال میزانو عتیقه در غار علیصدر

در میان انواع دیگر کفش ها کفش فوتبال میزانو به راحتی خودنمایی می کنند.

اکثر اسکیت های غلتکی دارای چهار چرخ هستند که در هر گوشه زیره یک چرخ وجود دارد قرار گرفتن چرخ ها باعث می شود کاربر راحت تر تعادل خود را حفظ کند و با چرخ ها سر بخورد.

اسکیت های غلتکی در دهه 1970 و در زمان ظهور موسیقی دیسکو بسیار محبوب بودند این محبوبیت همچنان رو به افزایش بود زیرا اسکیت غلتکی به یک فعالیت تفریحی برای افراد در هر سنی تبدیل شد امروزه، اسکیت روی غلتک نیز یک ورزش و یک روش حمل و نقل مناسب است.

کفش‌های مخصوص دویدن یکی از رایج‌ترین انواع کفش‌ها هستند این کفش های همه کاره برای کسانی که از رفتن به باشگاه یا دویدن در اطراف محله لذت می برند، مناسب است.

کفش

برخی اغلب کفش های دویدن را با انواع کفش های معمولی اشتباه می گیرند، اما کفش های دویدن هنوز هم کفش های ورزشی هستند.

دو نوع کفش برای دویدن وجود دارد: کفش دویدن جاده ای و کفش دویدن تریل. همانطور که از نام آن پیداست، کفش های مخصوص دویدن جاده ای برای دویدن یا دویدن در جاده ها، پیاده روها و زمین های مشابه هستند.

کفش های دویدن جاده ای سبک و راحت هستند اما به اندازه کافی قوی هستند که بتوانند مسافت های طولانی را تحمل کنند از طرفی کفش های تریل رانینگ برای کسانی است که از دویدن خارج از جاده لذت می برند.

آنها هنوز سبک هستند اما کفی ضخیم تری دارند این کشش را در برابر مسیرهای خیس و گل آلود فراهم می کند.

برای پوشیدن روزمره، انواع کفش هایی که باید به دنبال آنها باشید کفش های غیررسمی هستند. کفش های گاه به گاه سبک های مختلفی را برای انتخاب ارائه می دهند.

آنها می توانند به شما کمک کنند تا به لباس خود جذابیت بیشتری بدهید، یا همیشه می توانید آن را ساده نگه دارید.