کشف هزاران تن کفش جردن سایز ۴۲ در اعماق دریا

در اکثر کشورها، پوشیدن کفش جردن سایز ۴۲ کار اجباری است زیرا از کارگران در برابر خطرات محیطی محافظت می کند.

احتمالاً آسیب پذیرترین قسمت پای شما، بعد از کف پا، انگشتان پا هستند چکمه ها و کفش های ساختمانی اغلب برای ایمن نگه داشتن انگشتان پا از خطرات قریب الوقوع ساخته می شوند.

ریسک و خطرات بالای کار ساختمانی، حفاظت از انگشتان پا را بیش از پیش ضروری می کند بر خلاف چکمه های کار پنجه نرم، چکمه های محافظ پنجه دارای پنجه سخت و محافظ هستند.

در اینجا برخی از انواع رایج کفش جردن سایز ۴۲ محافظ کار با کلاهک پنجه آورده شده است:

کفش

در میان انواع مختلف کفش های ایمنی، پنجه های فولادی سفت ترین هستند و درجه بالایی از محافظت در برابر خطرات مصالح ساختمانی را ارائه می دهند این کفش‌های کار سنتی فشرده، سنگین هستند و از انگشتان پا محافظت زیادی می‌کنند.

فولاد یک رسانای دما است، بنابراین اگر در یک سایت ساختمانی با دمای بالا کار می کنید، کفش های پنجه فولادی ممکن است انتخاب ایده آلی برای آن نباشند.

علاوه بر این، اگر محل کار شما دارای فلزیاب یا سطوح مغناطیسی است، چکمه های کاری پنجه فولادی بهترین انتخاب برای استفاده نیستند.

با پیشرفت تکنولوژی ساخت کفش کار، سازندگان کفش اکنون بیشتر بر روی توسعه چکمه های کاری پنجه فولادی نامتقارن تمرکز کرده اند.

کفش جردن سایز ۴۲ پنجه فولادی کانتور با شکل انگشتان پا و تغذیه شما تنظیم می شود این بدان معنی است که آنها لباس کار بدون وزن و بسیار محافظ را ارائه می دهند.

فیبر کربن، کولار یا پلاستیک از جمله برترین مواد مورد استفاده در ساخت کفش جردن سایز ۴۲ پنجه کامپوزیت هستند چکمه های کار درپوش کامپوزیت سبک تر از فولاد هستند اما ضخیم تر هستند.

از آنجایی که چکمه های کاری کامپوزیت نوعی از چکمه های کاری عایق هستند، گرما یا سرما را هدایت نمی کنند و برای کارگران ساختمانی که می خواهند جایگزینی برای چکمه های کاری پنجه فولادی باشند، انتخابی عالی است.