کباب پز برقی رومیزی که موجب مرگ زن جوانی شد

اکنون که می دانید یک کباب پز برقی رومیزی چگونه کار می کند وقت آن است که نحوه استفاده از آن را بیاموزید استفاده از گریل برقی آسان است اما چند نکته وجود دارد که قبل از شروع باید بدانید. در این قسمت نکاتی را برای استفاده از گریل برقی به اشتراک می گذاریم.

هنگام انتخاب مکانی برای کوره برقی خود، مهم است که یک سطح صاف پیدا کنید آخرین چیزی که می خواهید این است که کباب پز شما واژگون شود.

ما همچنین توصیه می کنیم گریل خود را دور از هر گونه اجسام قابل اشتعال تنظیم کنید این شامل درختان، بوته ها و عرشه ها می شود.

اگر از گریل برقی قابل حمل استفاده می کنید مطمئن شوید که سطح آن به اندازه کافی محکم است تا وزن گریل را تحمل کند.

کباب پز

برخی از کباب پزهای قابل حمل دارای پایه هایی هستند که می توان آنها را برای ایجاد یک پایه پایدار گسترش داد.

قبل از شروع پخت و پز، باید گریل را از قبل گرم کنید. پیش گرم کردن گریل به اطمینان از پخت یکنواخت غذا کمک می کند.

اکثر کباب پزهای برقی دارای یک دسته کنترل دما هستند که به شما امکان می دهد گرمای گریل را تنظیم کنید توصیه می کنیم گریل را از قبل روی حرارت متوسط رو به بالا گرم کنید.

وقتی گریل از قبل گرم شد، نوبت به آماده سازی غذا می رسد توصیه می کنیم از دماسنج مواد غذایی استفاده کنید تا مطمئن شوید که غذا به درستی پخته شده است. غذای نیم پز می تواند خطرناک باشد.

آووکادو یا روغن زیتون افزودنی عالی برای کباب پز برقی شماست و یک لایه محافظ اضافی برای آن فراهم می کند به سادگی مقداری آووکادو را روی آن قرار دهید و سپس در صورت نیاز بیشتر اضافه کنید!

اگر در حال پختن گوشت هستید توصیه می کنیم از ماریناد استفاده کنید. مارینادها به نرم شدن گوشت و افزودن طعم کمک می کنند.

حالا نوبت پختن غذاست! توصیه می کنیم از انبر یا کاردک برای قرار دادن غذا روی گریل استفاده کنید مراقب باشید که گریل بیش از حد شلوغ نشود. این کار از پخت یکنواخت غذا جلوگیری می کند.