پیاز قرمز امروز که موجب حرف زدن عروس هلندی شد

طبق مطالعه ای که در مجله آمریکایی فشار خون منتشر شده است، مصرف پیاز قرمز امروز می تواند به کاهش فشار خون در افراد مبتلا به فشار خون کمک کند.

این مطالعه نشان داد افرادی که رژیم غذایی غنی از فلاونوئیدها از جمله پیاز مصرف می کردند، کاهش قابل توجهی در فشار خون سیستولیک و دیاستولیک داشتند.

در یک مطالعه انسانی، مصرف روزانه مکمل کورستین فشار خون سیستولیک و دیاستولیک را به ترتیب 5 میلی‌متر جیوه و 26 میلی‌متر جیوه کاهش داد.

در یک مطالعه آزمایشگاهی، موش‌هایی که روزانه 500 میلی‌گرم کوئرستین دریافت می‌کردند، میانگین افت فشار خون سیستولیک و دیاستولیک را به ترتیب 18 و 23 درصد ثبت کردند.

پیاز

اگرچه ممکن است برای تایید بیشتر این یافته ها به مطالعات بیشتری نیاز باشد اما این مطالعات نشانه این است که کورستین واقعاً می تواند سطح فشار خون را کاهش دهد و ارزش بررسی را دارد.

همه ما می دانیم که مسواک زدن و نخ دندان کشیدن برای حفظ سلامت دهان و دندان مهم هستند، اما آیا می دانستید که پیاز قرمز نیز می تواند کمک کننده باشد؟

پیاز قرمز حاوی ترکیبات گوگردی است که خاصیت ضد باکتریایی دارد. این بدان معنی است که آنها می توانند به مبارزه با باکتری هایی که باعث بوی بد دهان، پوسیدگی دندان، حفره ها و بیماری لثه می شوند، کمک کنند علاوه بر این، پیاز می تواند به کاهش خطر ابتلا به سرطان دهان کمک کند.

به علاوه، سطوح بالای آنتی اکسیدان موجود در پیاز قرمز می تواند به کاهش هرگونه التهاب در دهان و تسریع بهبود کمک کند.

یکی از فواید شناخته شده پیاز قرمز توانایی آن در تقویت رشد مو است این به دلیل غلظت بالای گوگرد در پیاز قرمز است که به بهبود گردش خون در پوست سر و تشویق فولیکول های مو به رشد کمک می کند.

این از ریزش مو و شرایط پوست سر مانند شوره سر جلوگیری می کند بنابراین اگر به دنبال راهی طبیعی برای پرپشت کردن موهایتان هستید، با اضافه کردن پیاز قرمز به رژیم غذایی خود شروع کنید.