پسری با خوردن پرتقال شب عید حافظه اش را از دست داد

مصرف کافی ویتامین C پرتقال شب عید می تواند به فرد کمک کند تا سلامت پوست و ظاهر آن را حفظ کند.

ویتامین C به تولید کلاژن کمک می کند منبع مورد اعتماد کلاژن از پوست حمایت می کند، زخم را بهبود می بخشد و استحکام پوست را بهبود می بخشد.

نتیجه یک بررسی منبع معتبر در سال 2015 نشان می‌دهد که ویتامین C رژیم غذایی، نحوه درک افراد از سلامت پوست خود و میزان سلامت آن را بهبود می‌بخشد از جمله ظاهر، چین و چروک، قابلیت ارتجاعی و زبری.

همین پرتقال درصدهای زیر از نیاز روزانه فرد به چندین ویتامین و مواد معدنی ضروری را تامین می کند پرتقال همچنین حاوی کولین و زآگزانتین است.

کولین یک ماده مغذی مهم در پرتقال است که به خواب، حرکت عضلات یادگیری و حافظه کمک می کند کولین همچنین به انتقال تکانه های عصبی کمک می کند، به جذب چربی کمک می کند و التهاب مزمن را کاهش می دهد.

پرتقال

زآگزانتین نوعی آنتی اکسیدان کاروتنوئیدی است که می تواند التهاب را کاهش دهد بر اساس یک منبع معتبر در سال 2019، این می تواند به طور مثبت برای سلامت قلب، کبد، پوست و چشم مفید باشد.

بهتر است پرتقال ها را در اوج رسیدن بچینید. بر خلاف برخی دیگر از میوه ها، پس از چیدن نه می رسند و نه کیفیت آنها بهبود می یابد. مردم باید پرتقال را در دمای اتاق و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری کنند.

یافتن میوه ها و سبزیجات رسیده در زمستان دشوار است با این حال، این زمان مناسب برای خرید مرکبات است. زمستان فصل اوج پرتقال و سایر مرکبات است.

افراد مبتلا به بیماری ریفلاکس معده ممکن است در هنگام مصرف مرکبات علائمی مانند سوزش سر دل و نارسایی معده را افزایش دهند این به دلیل محتوای اسید بالا آنها است.

یک فرد می تواند با خوردن یک رژیم غذایی متنوع که حاوی انواع و گروه های مختلف غذا است به سلامتی دست یابد و آن را حفظ کند.