پسری با خوردن خیار گلخانه ای در اصفهان تا آخر عمر گریه میکرد

همان طور که می گویند، کمتر غذایی به اندازه یک خیار گلخانه ای در اصفهان است فواید تغذیه ای خیار برای تغذیه سالم ایده آل است، زیرا این سبزیجات کم کالری حاوی بسیاری از خواص آبرسانی و مواد مغذی ارزشمند هستند.

صدها نوع خیار وجود دارد و در ده‌ها رنگ (از جمله سفید، زرد و نارنجی بر اساس چشم‌انداز تغذیه‌ای وجود دارد اما انواع خوراکی آن به‌عنوان برش یا ترشی طبقه‌بندی می‌شوند.

راهنمای رشد دانشگاه کرنل خیارهای برش داده شده برای خوردن تازه کشت می شوند در حالی که خیارهای ترشی برای شیشه آب نمک در نظر گرفته می شوند خیارهای اول معمولاً بزرگتر و پوست ضخیم تر از انواع ترشی هستند.

در حالی که بیشتر مردم خیار را سبزیجات می دانند، اما در واقع یک میوه هستند آنها حاوی دانه هستند و از تخمدان گیاهان گلدار رشد می کنند.

خیار

خیارها از خانواده گیاهان هستند که شامل کدو و خربزه نیز می شود. به گفته Plants For a Future رایج ترین نوع خیار برش که در یک فروشگاه مواد غذایی یافت می شود، خیار باغی، است.

خیار منبع خوبی از مواد مغذی گیاهی مواد شیمیایی گیاهی که خاصیت محافظتی یا پیشگیری از بیماری دارند مانند فلاونوئیدها، لیگنان ها و تری ترپن ها هستند که دارای فواید آنتی اکسیدانی، ضد التهابی و ضد سرطانی هستند.

آنجلا لموند یک متخصص تغذیه در پلانو، تگزاس، می گوید: “ما قطعا باید به دنبال غذاهای غنی از مواد مغذی باشیم، با استفاده از رویکرد مثبت آنچه در بشقاب خود قرار دهید در مقابل چه چیزهایی که باید از آن خودداری کنید.

متخصص تغذیه. پوست و دانه‌ها غلیظ‌ترین قسمت‌های خیار هستند آنها حاوی فیبر و بتاکاروتن هستند.

لموند گفت: بتا کاروتن یک آنتی اکسیدان است که به ایمنی، پوست، چشم و پیشگیری از سرطان کمک می کند.

یک مطالعه منتشر شده در مجله تغذیه پاکستان نشان داد که دانه های خیار منبع خوبی از مواد معدنی و حاوی کلسیم هستند.