پزشکی با کربنات کلسیم نانو سوختگی دختری را بهبود بخشید

کربنات کلسیم نانو نوع جدیدی از نانومواد است که در بسیاری از زمینه ها نفوذ زیادی دارد به منظور بررسی تأثیر نانو کربنات کلسیم بر آسفالت نفتی، آزمایشی برای تجزیه و تحلیل کاربرد نانو کربنات کلسیم در بهبود فناوری آسفالت نفت جاده طراحی شد.

این مقاله روش‌های تهیه نانو کربنات کلسیم و زمین نفتی را بررسی می‌کند، ویژگی‌های دو ماده را درک می‌کند و سپس دو روش اختلاط نانو کربنات کلسیم و زمین نفت ترسیم می‌کند: یکی انجماد و متلاشی شدن، و دیگری اختلاط مرحله‌ای ذوب در این مقاله، آسفالت اصلاح‌شده با همجوشی تحت آزمایش‌های گروه‌بندی بر روی مدل پیش‌بینی و «سه شاخص» قرار می‌گیرد.

نتایج تجربی نشان می دهد که با افزایش نانو کربنات کلسیم، شکل پذیری آسفالت اصلاح شده کاهش می یابد، نقطه نرمی افزایش می یابد و نفوذ 15 درصد به حداکثر مقدار می رسد.

نانو کربنات کلسیم برای اصلاح آسفالت نفت جاده بسیار مناسب است.

 کلسیم

نانو کربنات کلسیم به عنوان یک پرکننده عملکردی معدنی به طور گسترده در همه زمینه ها استفاده می شود اما صنایع مختلف برای شاخص های عملکرد نانو کربنات کلسیم نیازهای متفاوتی دارند.

با کاربرد گسترده آسفالت اصلاح‌شده، روش‌های ارزیابی جامعه بین‌المللی برای عملکرد آسفالت در دمای بالا به کانون بحث‌ها و کانون تحقیقات تبدیل شده است.

برای تولید محصولات آسفالتی با کیفیت بالا، مطالعه ترکیب شیمیایی خود آسفالت ضروری است آسفالت نفتی پیچیده ترین بخش نفت خام و مهمترین بخش نفت خام برای سطح توسعه علم و فناوری است.

به دلیل محدودیت‌های فنی، مردم هنوز نمی‌توانند ساختار شیمیایی آسفالت، تمام خصوصیات ذاتی جاده‌های آسفالتی و رابطه بین ویژگی‌های فیزیکی و شیمیایی و عملکرد جاده را درک کنند.

بنابراین محدودیت دامنه تحقیقات حرفه ای و تأثیر دامنه بین حرفه ای محدود می شود این مقاله به منظور بررسی تأثیر نانو کربنات کلسیم بر آسفالت نفتی و بهبود بهتر محیط زیست جاده‌ها مطالعه‌ای را در مورد آن آغاز کرده است.