مصرف آویشن درجه یک جذب خون در بدن را سریع تر می کند

مزایای آویشن درجه یک بیش از 4000 سال است که شناخته شده و مورد استفاده قرار می گیرد آویشن معمولی گیاهی آشپزی و دارویی با ریشه های قدیمی است.

مصریان و یونانیان باستان هر دو از آویشن برای مقاصد مختلف استفاده می کردند که در نهایت در سراسر امپراتوری روم و فراتر از آن گسترش یافت راهبان بندیکتین این گیاه را به اروپای مرکزی آوردند و آن را در باغ های صومعه خود گنجاندند.

آویشن از تیره Thymus از خانواده نعناع و از خویشاوندان جنس پونه کوهی است مانند پونه کوهی، آویشن معمولاً با غذاهای مدیترانه ای مرتبط است اگرچه این گیاه در حال حاضر در سراسر جهان برای استفاده در بسیاری از غذاهای مختلف کشت می شود.

آویشن بسیار بیشتر از یک تقویت کننده طعم است این یک گیاه دارویی قوی است فواید آویشن بسیار زیاد است، اما در این پست به استفاده از آویشن برای درمان سرفه، مشکلات گوارشی و لکه‌های پوستی می‌پردازیم.

آویشن

آویشن مانند سایر ادویه‌های رایج خانگی مانند رزماری، پونه کوهی و ریحان به عنوان یک گیاه معطر مدیترانه‌ای است این گیاه معطر برای مدت طولانی غذاهای گوشتی و سبزیجات را زنده کرده است اما ریشه های قدیمی آن نیز به عنوان یک گیاه دارویی مهم است.

فرهنگ های باستانی در شمال آفریقا و اطراف دریای مدیترانه به طور منظم از آویشن برای خواص معطر و دارویی آن استفاده می کردند.

یونانی ها و رومی ها در آب آغشته به آویشن غسل می کردند از عصاره روغن آویشن برای تهیه روغن حمام و ماساژ و روغن و برگ های خشک آن به عنوان بخور استفاده می شد.

اعتقاد بر این بود که آویشن هم باعث تقویت و هم پاکسازی بدن می شود زیرا با سلامتی و روحیه قوی همراه است حتی امروزه اسانس آویشن، تیمول، همچنان کاربردهای درمانی زیادی دارد به عنوان یک ضدعفونی کننده و ضد عفونی کننده، و دم کرده آویشن یک درمان عالی برای بیماری های تنفسی و گلو است.