قیمت لذیذترین ماهی کفال دریای خزر

بدن ماهی کفال از چه فلس هایی پوشیده شده است؟ از انواع ماهی کفال دریای خزر چه می دانید؟ قیمت لذیذترین ماهی کفال در بازار کشور چقدر می باشد؟ کدام ماهی کفال لذیذتر است؟
کفال ماهیان از دسته ماهیان یوری هالین بوده اند که در شوری آب 0 الی 38 گرم در لیتر یافت می شوند. این ماهی ها نسبت به تغییرات دما حساس می باشند و نمی توانند در چنین شرایطی زندگی کنند.

ماهی کفال در انواع و گونه های مختلفی یافت می شود که می توان به ماهی کفال طلایی و ماهی کفال پوزه باریک اشاره کرد که در ادامه در مورد آن ها بیش تر صحبت شده است.
در مورد شکل ظاهری ماهی کفال می توان گفت که این ماهی از بدنی دوکی شکل و استوانه ای برخوردار بوده و همچنین فلس های این ماهی سیکلوئیدی و کتنوئیدی می باشند.

معرفی انواع ماهی کفال دریایی

ماهی کفال طلایی: گونه ای از برترین و مرغوب ترین ماهی کفال که البته از ارزش اقتصادی بیش تری در مقایسه با دیگر انواع ماهی کفال برخوردار می باشد، ماهی کفال طلایی نام دارد. این ماهی در دریای خزر یافت می شود و بیش ترین صید ماهی شمال مربوط به ماهی کفال طلایی بوده است. البته این ماهی از گونه های غیر بومی ایرانی بوده است و به صورت مصنوعی پرورش داده می شود.

ماهی کفال پوزه باریک: این ماهی دارای ارزش اقتصادی بالایی است ولی در مقایسه با ماهی کفال طلایی از صید کمتری برخوردار می باشد. این ماهی دولمی نیز از گونه های غیر بومی محسوب می شود و به صورت مصنوعی در کشور ایران تکثیر و پرورش می یابد. البته ماهی کفال پوزه باریک نیز از لذیذترین ماهی های خزر محسوب می شود که دارای گوشت بسیار مرغوب و خوش طعمی بوده است.
از خصوصیات دیگر این ماهی این است که می توان به صورت دریایی آن را پرورش داد و این ماهی بیش تر در نواحی جنوبی دریای خزر یافت می شود و در زمستان ها نیز به قسمت های جنوب این دریا سفر می کند.

قیمت لذیذترین ماهی کفال

ماهی کفال در انواع و اندازه های مختلفی در بازار به فروش می رسد و البته قیمت هر کدام از آن ها مفاوت بوده است.

قیمت ماهی کفال در وزن های 600 الی 900 گرم 25000 تومان بوده است و ماهی کفال در وزن بالای 900 گرم با قیمت 27000 تومان به فروش می رسد. ماهی کفال در وزن های 300 الی 600 گرم با قیمت 20000 تومان به فروش می رسد.گفته شده است که هر چه اندازه ماهی کفال بزرگتر باشد از گوشت مطبوع تر و خوش طعم تری برخوردار می باشد. البته شما می توانید برای کسب اطلاعات بیش تر در مورد قیمت و خرید اینترنتی ماهی کفال با شماره زیر در تماس باشید.