فروش عمده ماهی کفال طلایی در ایران

از ماهیان شکلان که دارای طولی زیاد می باشند و در کشور ایران پراکنش داده شده است می توان به ماهی کفال اشاره کرد. ماهی کفال طلایی از چه شرایطی برخوردار است. آیا فروش ماهی شیر سفید کفال در ایران به صورت عمده است یا جزئی؟
ماهی کفال گونه ای از برترین انواع ماهی شمال کشور می باشد که از ماهیان وارداتی محسوب می شود. این ماهی از خصوصیات منحصر به فردی برخوردار بوده است که در ادامه مطلب بیش تر در مورد آن صحبت شده است.

اطلاعات کلی در مورد ماهی کفال

شکل ظاهری ماهی کفال: یکی از ماهیان طویل دریای خزر بوده است که بدنی استوانه ای شکل دارد و همچنین چشم های این ماهی دارای بافت چربی است که به پلک سوم شهرت دارد. در مورد دهان این ماهی می توان گفت که به قدری کوچک بوده که دندان های آن دیده نمی شود. رنگ بدن ماهی سالمون امروز کفال سبز زیتونی و آبی می باشد و شکم آن نقره ای بوده است.
زیستگاه و شرایط فیزیکوشیمیایی: از شرایط زیستی این ماهی می توان به مواردی چون تحمل در شوری آب و دوام نیاوردن در شرایطی که تغییرات دما در آن وجود دارد. البته این ماهی بیش تر در آب های شیرین یافت می شود ولی می تواند در آب های شور نیز زندگی کند. این ماهی ها می توان در کرانه های دریا، خلیج ها و آب های شیرین پیدا کرد.
گونه های مهم ماهی کفال: ماهی کفال از 100 گونه متفاوت برخوردار می باشد که از گونه های معروف و شناخته شده در کشور را می توان به ماهی کفال پوزه باریک، ماهی کفال طلایی، پشت سبز، راه راه، لکه آبی و… اشاره کرد.

آنچه که باید در مورد ماهی کفال طلایی بدانید

ماهی کفال طلایی گونه ای از ماهیان کفال بوده است که از انواع ماهیان پلاژیک به شمار می رود. این ماهی در دمای 23 الی 25 درجه سانتی گراد بافت می شود و همچنین مناطق معتدله را بیش تر می پسندد. از ویژگی های ظاهری ماهی کفال طلایی می توان به فلس های درشت و گرد ماهی اشاره کرد. همچنین این ماهی دارای باله ای سینه ای بوده که از 16 الی 17 شعاع نرم برخوردار می باشد. ماهی کفال طلایی می تواند تا 58 سانتی متر رشد داشته باشد و همچنین در دریای خزر بسیار یافت می شود.
در مورد تغذیه ماهی کفال گفته شده است که این ماهی از ماهیان پوده خوار محسوب می شود و البته از سخت پوستان، لارو دوکفه ای ها نیز تغذیه می کند. این ماهی از ماهیان دریارو معرفی شده است و مهاجرت و گرما را دوست دارد. البته رشد این ماهی نسبت به گونه L.saliens بیش ر بوده است و صید آن بیش تر از گونه های دیگر صورت می گیرد.

فروش ماهی کفال طلایی

ماهی کفال طلایی گونه ای از معروف ترین ماهی های کفال به شمار می رود که دارای ویژگی های منحصر به فردی بوده که در بالا به برخی از آن ها اشاره شده است. در مورد فروش ماهی کفال طلایی می توان گفت که این ماهی در بازار کشور با فروش خوبی همراه بوده و برای خرید و فروش ماهی کفال می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید. توجه داشته باشید که فروش این سایت به صورت اینترنتی بوده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل داده می شود.