فروش دستکش کار ضد برش با تخفیف 80 درصدی در نمایشگاه بین المللی

وقتی صحبت از دستکش کار ضد برش می شود، گران ترین محصول همیشه به معنای بهترین کیفیت نیست نوع دستکش به طور کلی به کاربرد، نوع شرایط یا آلاینده های موجود، مدت زمان کار و محیط شغلی بستگی دارد.

بنابراین، یک بار آنها را با توجه به خطراتی که ممکن است در کار وجود داشته باشد، دسته بندی می کنیم ثانیاً می توان آنها را با توجه به مواد مورد استفاده در ساخت دستکش ایمنی دسته بندی کرد.

دستکش های متعددی برای مصارف صنعتی و تجاری بر اساس این عوامل موجود است این دستکش‌ها به‌عنوان یک مانع نازک و قابل تنفس بین پوست کارگر و موادی که با آن‌ها کار می‌کنند یا ابزارهای مورد استفاده برای کاربرد عمل می‌کنند.

علاوه بر این، دستکش های پارچه ای برای تمیز نگه داشتن دست ها از آلودگی هایی مانند خاک یا گرد و غبار مناسب هستند.

علاوه بر این، این دستکش های سبک وزن ممکن است حداقل محافظت را در برابر برخی از ساییدگی ها و مواد دندانه دار ارائه دهند.

دستکش

با این حال، آنها به طور کلی در محافظت در برابر بریدگی، سوراخ، سوختگی، یا مواد شیمیایی جامد و حلال ها بی اثر هستند.

در نهایت، در برخی موارد، از این دستکش ها به عنوان آستر در داخل دستکش های ایمنی غول پیکر استفاده می شود تا محافظت بیشتری در برابر دماهای پایین ایجاد کنند.

این یکی از مواد دستکش است که به صراحت برای کارهای سنگین طراحی شده است دستکش های چرمی چسبندگی عالی، مقاومت در برابر جرقه و محافظت در برابر سطوح مختلف را ارائه می دهند.

آنها همچنین برای محافظت از مناطقی که در معرض اجسام ناهموار و گرمای متوسط ناشی از جوشکاری یا اصطکاک ناشی از لغزش طناب روی کف دست هستند استفاده می شود.

با این حال، دستکش های چرمی در صورت مراقبت کافی از دوام بالایی برخوردار هستند اما در صورت قرار گرفتن در معرض گرمای بیش از حد می توانند سفت یا محو شوند.

علاوه بر این، هنگامی که با آستر پوشیده نمی شوند، می توانند دست ها را خشک کنند از طرفی دستکش های تولید شده از ترکیب مواد لاستیکی و چرمی برای عایق بندی اضافی در جلوگیری از شوک و سوختگی ناشی از تماس الکتریکی موثر هستند.