فرد پولداری که دندانهایش را با الماس کاور کرد!

یکی از افراد پولدار به تازگی دندانهای خود را با استفاده از الماس روکش کرده است و می گویند بسیار کار هزینه بری برایش بوده اما عاشق این کار شده است.

فلفل قرمز صادراتی

از قدیم تا به امروز از فلفل قرمز بیشتر به عنوان ادویه استفاده می کردند و در غذاهای خود این چاشنی را برای خوش طعم تر شدن به کار می بردند.  فلفل قرمز صادراتی با از بین بردن سلول های سرطانی و عفونی در بدن به درمان و پیشگیری از سرطان کمک می کند.

پارچه کتان نخی

همانطور که می دانید پارچه کتان نخی یک پارچه نسبتأ ضخیم ولی منعطف بوده که ایستایی بالایی در مقایسه با پارچه نخی دارد و عموما برای دوخت انواع پوشاک رسمی زنانه و مردانه استفاده می شود و برای دوخت انواع لباسهای خانگی و همچنین کالای خواب بیشتر از پارچه های کتان و نخی گلدار استفاده می شود که عموما با طرح و مدلهای متنوعی که دارند با قیمت مختلف در بازار فروش ارائه شده اند.

ظروف یکبار مصرف

از معروفترین ظروف یکبار مصرف شرکت فرا پلاستیک الماس می توان به ظروف مخصوص ساندویچهای کلاب اشاره کرد که اولین بار در ایران توسط این شرکت طراحی و ساخته شد. بهتر است ابتدا به خوبی با مهمترین ویژگیهای ظروف یکبار مصرف آشنا شوید و سپس برای خرید آن از طریق سایتها و فروشگاه های اینترنتی مختلف اقدام نمایید.

روغن زیتون صادراتی

برای آبرسانی قوی به پوست می توانید از یک روغن زیتون فرابکر خوب کمک بگیرید. آبرسانی پوست اهمیت زیادی دارد که با چه موادی باشد. روغن زیتون به دلیل اینکه یک منبع عالی و ارگانیک می باشد. روغن زیتون صادراتی به همراه حتی مقداری عسل باعث می شود مشکلات معده و زخم معده نیز درمان شود.