صابون گلنار سبز که موجب لاغری دور شکم می شود

حتی اگر از طرفداران صابون گلنار سبز هستید صابون قدیمی را رها نکنید زیرا می توان از آن برای انجام کارهای بسیار شگفت انگیز در اطراف خانه استفاده کرد شما حتی می توانید صابون مایع خود را بسازید!

به سادگی مارک و عطر مورد علاقه خود را انتخاب کنید یا بارهای رایگان هتل ها را به خانه بیاورید در اینجا 18 دلیل ما برای دستی نگه داشتن یک تکه  صابون گلنار آورده شده است.

وقتی کشوها یا درهای کشویی به آرامی باز نمی شوند، نوار صابون را روی لبه های کشوها یا در مسیرهای درب بمالید تا همه چیز به راحتی سر بخورد.

قبل از استفاده از میله های صابون، با قرار دادن صابون های معطر در کشوهای کمد، کمدها، چمدان ها و فضای داخلی خودرو، کار مضاعفی را انجام دهید.

صابون

هر پوشش بیرونی را بردارید و میله ها را در کمی پارچه بپیچید (یک پارچه شستشوی قدیمی عالی کار می کند) و آنها را دور بریزید در کفش ها و چکمه های بدبو نیز عالی عمل می کند.

فرقی نمی‌کند که یک صنعتگر نجاری ماهر باشید یا صرفاً برای چیدن یک قفسه کتاب IKEA تلاش می‌کنید، شروع کردن پیچ‌ها به چوب می‌تواند دشوار باشد.

با پوشاندن رزوه های پیچ با کمی صابون گلنار کار را آسان تر کنید در کارگاه، از یک نوار صابون گلنار برای ایجاد یک علامت آسان به عنوان راهنمای برش استفاده کنید سپس از میله برای پوشاندن دندان های اره دستی استفاده کنید تا از روی چوب سر بخورد.

اگر بعد از عکس‌های متحرک، چند سوراخ کوچک روی دیوارها دارید، صابونی را انتخاب کنید که با رنگ دیوار شما مطابقت داشته باشد آن را روی سوراخ بمالید تا پر شود تا زمانی که سوراخ شود و دوباره رنگ شود.

وقتی نوبت به رنگ آمیزی تزئینات کنار شیشه ها یا آینه ها می رسد، یک تکه صابون را روی شیشه کنار تزئین بمالید اگر کمی رنگ روی شیشه خورده اید،صابون گلنار پاک کردن آن را آسان می کند و این روش بسیار سریعتر از بستن پنجره است.

اگر قفل در سفت است، کلید را روی یک صابون خشک بکشید تا سطح را بپوشانید کلید روکش شده را داخل قفل قرار دهید و چند بار آن را کار کنید استفاده از قفل باید آسان تر شود.