سایت فروش اینترنتی ماهی کفال پرورشی

ماهی پرورشی و دریایی با هم چه تفاوتی دارند؟ آیا تا به امروز در مورد خصوصیات ظاهری ماهی کفال چیزی شنیده اید؟ بهترین سایت فروش اینترنتی ماهی کفال کدام است؟
ماهی کفال از دسته ماهیان آب شیرین بوده است که دارای بدنی کشیده و فشرده ای می باشد و همچنین این ماهی از سر پهن و پوزه ای کند برخوردار بوده است. ماهی کفال در گونه های مختلفی در دریای خزر زندگی می کنند که هر کدام دارای شرایط متفاوتی می باشند. ماهی کفال بر روی چشم خود یک بافت چربی دارد که البته به پلک سوم شهرت دارد.

این ماهی دارای رنگ نقره ای بوده و بر روی بدن آن رنگ سبز زیتونی یا آبی دیده می شود و از چندین رگه طولی برخوردار است که به اشتباه خط جانبی می خوانند. این ماهی در تغییرات دما نمی تواند دوام بیاورد و البته با این که در آب های شیرین یافت می شود ولی در آب شور نیز زندگی می کند. زیستگاه اصلی ماهی کفال و ماهی دولمی در آب های شیرین بوده است و البته در کرانه ها و دریا ها نیز دیده می شود.
این ماهی در گونه های مختلفی زندگی می کند که می توان به ماهی کفال طلایی، ماهی کفال پوزه باریک، ماهی کفال راه راه و لکه آبی اشاره کرد. ماهی کفال از صدف ها برای تغذیه استفاده می کند و عمده ترین غذای این ماهی حلزون ها، دوکفه ای ها و جلبک ها بوده است. این ماهی از یک سنگدانی برخوردار بوده که باعث هضم راحت تر غذا می شود.

تفاوت ماهی پرورشی با دریایی در چیست

یکی از تفاوت هایی که بین ماهی های پرورشی و دریایی وجود دارد، میزان امگا3 بوده است که البته در ماهی دریایی به نسبت کمی این ماده بیش تر یافت می شود. البته میزان امگا3 به نوع ماهی مرتبط می باشد و البته در ماهی های پرورشی و دریایی چندان تفاوت ندارد. ماهی های دریایی به دلیل این که از مواد طبیعی دریایی تغذیه می کنند دارای گوشت خوش طعم تری می باشند و البته از قیمت بالاتری نیز برخوردار می باشند.

سایت فروش اینترنتی ماهی پرورشی

در کشور ایران بخش های مختلفی وجود دارند که در پرورش انواع ماهی فعالیت می کنند. البته در این کشور به پرورش ماهی کفال نیز پرداخته شده است و هر ساله حجم زیادی از این ماهی در کشور تولید و به فروش می رسد. سایت های زیادی در خرید و فروش ماهی فعالیت دارند که از بهترین آن ها می توان به سایت ایران فیشرمن اشاره کرد.

  • بیشتر بخوانید: ماهی آنجل

    این سایت انواع ماهی شمال و جنوب را به صورت فیله ای یا کامل به فروش می رساند و در خرید و فروش ماهی دریایی و پرورشی نیز سهیم می باشد. البته فروش این سایت به صورت اینترنتی بوده است و این مسئله باعث می شود تا در هزینه و زمان صرفه جویی شود.
    شما می توانید از طریق این سایت بهترین انواع ماهی را به صورت اینترنتی و از طریق شماره گیری شماره زیر خرید نمایید.