درب ضد سرقت در تبریز که با ورود افراد خانه رنگ آن عوض می شود

سیستم های امنیتی درب ضد سرقت در تبریز به هر وسیله یا سیستمی گفته می شود که برای جلوگیری از دسترسی غیرمجاز از طریق درگاه، مانند رخ دادن در هنگام سرقت یا سرقت، طراحی شده است.

آنها می توانند اشکال مختلفی داشته باشند: قفل، زنجیر، تقویت کننده و زنگ هشدار ساخت درب به خودی خود عامل مهمی برای امنیت درب است زیرا مواد نامرغوب یا روش‌های مونتاژ می‌توانند توانایی درب را برای حفظ یکپارچگی ساختاری در هنگام شکستن به خطر بیندازند.

اولین نکته در هر طرح جامع امنیت درب، ساخت درب و چارچوب آن است درب‌های فلزی یا چوبی محکم با چارچوب‌های تقویت‌شده در برابر ورود اجباری بسیار بهتر از درب‌های ارزان‌تر لمینیت یا هسته توخالی مقاومت می‌کنند.

درب

درهای لمینت در صورت ضربه شدید ممکن است خرد شوند و لمینت شوند. آسیب دیدن درهای چوبی یا فولادی سخت‌تر است، اگرچه گاهی اوقات با تقویت یک درب چند لایه با یک صفحه فلزی که در ناحیه‌ای که قفل در آن قرار دارد از جلو به عقب دور در می‌پیچد، مصالحه حاصل می‌شود.

قاب های تقویت شده درها و پایه های درب نیز برای یکپارچگی سازه مهم هستند و می توانند به جلوگیری از آسیب دیدن درب توسط نیروی بی رحمانه کمک کنند.

قفل ها رایج ترین نوع امنیت درب ضد سرقت هستند و می توانند اشکال مختلفی داشته باشند دستگیره‌های درب استاندارد دارای قفل‌هایی هستند که پیچ در را در جای خود قفل می‌کنند، اما این قفل‌ها در بیشتر موارد قوی نیستند.

یک درب ضد سرقت بیرونی معمولی در بسیاری از خانه‌ها دارای یک قفل کلیدی جداگانه است که یک قفل فلزی دارد که یک میله فلزی است که از قفل به داخل چارچوب در کشیده می‌شود تا در را در جای خود نگه دارد.

این قفل ها، زمانی که به درستی نصب شوند، به طور معقولی موثر هستند برخی از قفل‌های بسته‌بندی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در برابر چیدن و دستکاری مقاوم باشند و ممکن است برای تقویت و استحکام بیشتر با یک صفحه فلزی بزرگ روی در نصب شوند.