دختری که با خوردن از خیارشور بشکه ای نابینا شد

از خیارشور بشکه ای گرفته تا گونه های عجیب و غریب آسیایی، انواع زیادی از خیارها برای انتخاب وجود دارد.

خیارهای سفید و زرد در میان گونه‌های آسیایی رایج هستند، اگرچه هیبریدها در سال‌های اخیر حتی برای انواع سبز سنتی توسعه یافته‌اند.

یکی از این نمونه ها خیار ایتاچی است که شبیه یک خیار بلند و معمولی است، با این تفاوت که پوست آن تقریباً سفید خالص است.

اکنون که می دانید چگونه گیاهان مختلف خیار را شناسایی کنید، اجازه دهید نگاهی بهتر به برخی از گونه های خاص که می توانید در باغ خود بکارید بیاندازیم.

اگر به دنبال خیار شور هستید، غوره و کورنیشون بهترین گزینه برای شما هستند.خیارشور به دلیل استفاده زیاد، مترادف با خیارشور شده است.

خیار

غوره ها و کورنیشون میوه های کوچکی تولید می کنند (کورنیکون ها معمولاً حدود 2 اینچ (5 سانتی متر) طول دارند که در بسیاری از برجستگی های کوچک و خاردار پوشیده شده است.

ترد، آبدار و ملایم ترش هستند، می توان آنها را به صورت خام مصرف کرد، اما برای نگهداری در سرکه یا آب نمک مناسب هستند.

این خیارها که قرن ها در ارمنستان کشت می شدند، میوه های بلند و باریک با پوستی صاف و سبز روشن با برآمدگی های کم عمق و افقی تولید می کنند.

خیار ارمنی از نظر فنی خربزه ای است و طعم ملایم و شیرینی دارد که تا حدودی شبیه به طالبی است طول این میوه می تواند تا 12 اینچ (30 سانتی متر) برسد، به این معنی که گیاه برای بالا رفتن از آن نیاز به داربست دارد.

خیار لبنانی، گونه ای با پوست صاف و بدون آروغ، میوه های کوچکی به طول (حدود 15 سانتی متر) تولید می کند که به دلیل بافت ترد و طعم شیرین خود معروف است.

خیارهای لبنانی معمولاً بدون دانه هستند یا دانه های توسعه نیافته بسیار کمی دارند.

آنها را می توان به صورت خام و با پوست خورد. مانند انواع انگلیسی، خیارهای لبنانی عاشق کوهنوردی هستند و اغلب تاک هایی به طول تقریباً 8 فوت (2.4 متر) رشد می کنند در نتیجه، آنها به بهترین وجه بر روی داربست رشد می کنند.