دختری با چراغ روشنایی پیک نیکی همسرش را سوزاند

خروجی نور از چراغ روشنایی پیک نیکی حتی بیشتر از چراغ های رشته ای متفاوت است لامپ‌های نوع «کلیدی» که با باتری‌های دکمه‌ای کار می‌کنند یا چراغ‌هایی که از یک LED 5 میلی‌متری استفاده می‌کنند ممکن است تنها چند لومن تولید کنند.

حتی یک چراغ روشنایی پیک نیکی کوچک که روی یک سلول AA کار می کند اما مجهز به LED است، می تواند 100 لومن ساطع کند قوی ترین چراغ قوه های LED بیش از 100000 لومن تولید می کنند و ممکن است از چندین LED استفاده کنند.

LED ها در تولید نور رنگی در مقایسه با لامپ ها و فیلترهای رشته ای بسیار کارآمد هستند یک چراغ روشنایی پیک نیکی ممکن است دارای LED های مختلف برای نور سفید و رنگی باشد که توسط کاربر برای اهداف مختلف قابل انتخاب است.

چراغ روشنایی پیک نیکی رنگی برای سیگنال دهی، وظایف بازرسی ویژه، معاینه پزشکی قانونی یا ردیابی رد خون حیوانات شکار زخمی استفاده می شود.

 چراغ

چراغ روشنایی پیک نیکی ممکن است دارای یک LED قرمز باشد که برای حفظ انطباق دید تاریک طراحی شده است LED های فرابنفش ممکن است برای چراغ های بازرسی استفاده شوند.

به عنوان مثال، تشخیص رنگ های فلورسنت اضافه شده به سیستم های تهویه مطبوع برای تشخیص نشتی، بررسی ارز کاغذی، یا بررسی علائم فلورس اشعه ماوراء بنفش روی لباس های شسته شده یا دارندگان بلیط رویداد.

LED های مادون قرمز را می توان برای روشن کننده های سیستم های دید در شب استفاده کرد چراغ قوه های LED ممکن است برای سازگاری با دستگاه های دید در شب مشخص شود.

نوع کمتر رایج چراغ قوه از یک لامپ تخلیه با شدت بالا به عنوان منبع نور استفاده می کند یک لامپ تخلیه گاز HID از مخلوط نمک های متال هالید و آرگون به عنوان پرکننده استفاده می کند.

با این حال به دلیل مدار بالاست مورد نیاز برای راه اندازی و راه اندازی لامپ آنها بسیار گران تر هستند یک لامپ HID قبل از اینکه به خروجی کامل برسد نیاز به زمان گرم کردن کوتاهی دارد.