دختری با هلو حسن پور دندان هایش را کامپوزیت کرد

تحقیقات نشان می دهد که هلو حسن پور ممکن است با جلوگیری از ترشح هیستامین در خون به کاهش علائم آلرژی کمک کند.

در یک مطالعه حیوانی، این پلی فنول ها به ویژه در جلوگیری از رشد و گسترش نوع خاصی از سرطان سینه موثر بودند.

محققان گزارش کردند که یک فرد برای مصرف مقداری پلی فنل معادل میزان مورد استفاده در این مطالعه، باید روزانه دو تا سه هلو بخورد.

در مطالعه دیگری، زنان یائسه ای که حداقل 2 هلو یا شلیل در روز مصرف می کردند، 41 درصد کمتر در معرض خطر ابتلا به سرطان سینه در طی 24 سال بودند.

با این حال، مطالعات کمی بر روی انسان انجام شده است، بنابراین تحقیقات بیشتری مورد نیاز است هلو ممکن است علائم آلرژی را کاهش دهد.

هلو

هنگامی که بدن شما در معرض یک آلرژن قرار می گیرد، هیستامین ها یا مواد شیمیایی ساخته شده توسط سیستم ایمنی بدن شما را آزاد می کند تا بدن شما را از شر آلرژن خلاص کند.

هیستامین ها بخشی از سیستم دفاعی بدن شما هستند و باعث ایجاد علائم آلرژی مانند عطسه، خارش یا سرفه می شوند.

علاوه بر این، مطالعات لوله آزمایش گزارش می‌دهند که عصاره هلو نیز ممکن است مؤثر باشد و التهابی که معمولاً در واکنش‌های آلرژیک دیده می‌شود را محدود کند.

با این حال، تحقیقات بیشتری برای تعیین قدرت این اثرات در افراد مبتلا به آلرژی مورد نیاز است هلو به راحتی پیدا می شود و می توان آن را به طرق مختلف به رژیم غذایی خود اضافه کرد.

آنها را می توان به صورت خام، پخته، کبابی، کبابی یا سرخ شده مصرف کرد و به راحتی در غذاهای گرم یا سرد گنجانده می شوند.

به عنوان مثال، هلو تازه یک میان وعده غنی از مواد مغذی عالی است و می توان آن را به تنهایی یا با ماست و یک مشت آجیل میل کرد.

هلو را می توان به سالاد اضافه کرد یا در یک کاری نخودی دلچسب هم زد. آنها طعم غیرمنتظره ای را به سالسا اضافه می کنند و همچنین یک ماده محبوب در بسیاری از دسرها هستند.

در نهایت، هلو را می توان در یک اسموتی مخلوط کرد یا به آرامی له کرد تا به آب شما طعم بدهد.