خرید عمده لذیذترین ماهی کفال شمال ایران

لذیذترین ماهی کفال چه نوع ماهی می باشد؟ آیا به دنبال خرید عمده ماهی کفال شمال ایران می باشید؟ ماهی کفال دریای خزر دارای چه خصوصیاتی بوده است؟

  • بیشتر بخوانید: ماهی تترا
    کفال ماهیان از دسته انواع ماهی وارداتی به کشور ایران می باشند که البته این ماهی ها در بخش های مختلفی از کشور دیده می شوند. اما بیش ترین پرورش و رشد ماهی کفال در آب های خزر بوده است ولی در آب های خلیج فارس و عمان نیز دیده می شود.

مشخصات ماهی کفال دریای خزر

ماهی کفال از بدنی دوکی شکل و کشیده برخوردار بوده و همانطور که در تصویر می بینید، این ماهی دارای دو فشردگی در اطراف بوده است و همچنین از باله های مجزایی برخوردار می باشد. ماهی کفال فاقد خط جانبی بوده ولی از چندین خط طولی برخوردار می باشد و همچنین فلس های این ماهی به صورت دایره ای شکل هستند.
ماهی کفال دارای دندان های کوچک می باشد و برخی از آن ها اصلا دندان ندارند و این ماهی دارای خار های آبششی بلندی برخوردار بوده و زندگی گروهی را بیش تر می پسندند.

ماهی کفال دریایی می تواند تا 90 سانتی متر رشد داشته باشد و همچنین معده این ماهی، ماهیچه ای بوده و در داخل آن سنگدانی وجود دارد که برای خرد کردن مواد غذایی به کار می رود.
ماهی کفال دارای گونه های زیادی می باشد که بیش از 100 گونه از آن شناسایی شده است و از مرغوب ترین آن ها می توان به ماهی کفال طلایی، ماهی کفال پوزه باریک، ماهی کفال پشت سبز، ماهی کفال راه راه و… اشاره کرد.

البته از این میان خوشمزه ترین ماهی کفال، ماهی کفال طلایی بوده است که صید ماهی کفال طلایی در بابلسر به طور قابل توجهی انجام می شود.
البته از گونه دیگر ماهی کفال که معرفی شده به دریای خزر بوده است، ماهی کفال خاکستری نام دارد. این ماهی به صورت پرورشی در بخش های مختلفی از ایران پرورش داده می شود و در آب های عمان و تنگه هرمز دیده شده است.

خرید عمده لذیذترین ماهی کفال

همانطور که گفته شد، ماهی کفال از دسته ماهی های مرغوب شمال محسوب می شود ولی از نوع بومی ایرانی نمی باشد. ماهی کفال طلایی که بیش ترین صید را در ایران به خود اختصاص داده است هم از نظر غذایی و هم اقتصادی دارای ارزش بالایی بوده و البته به صورت عمده و جزئی در بازار خرید و فروش می شود.
ناگفته نماند که هر چه ماهی کفال در اندازه های بزرگتری باشند، از کیفیت گوشت و مرغوبیت بیش تری برخوردار هستند. شما می توانید از طریق سایت ایران فیشرمن بهترین انواع ماهی کفال دریایی را به صورت اینترنتی از این سایت خرید کنید. برای خرید عمده ماهی کفال با مشاورین واحد فروش تماس حاصل فرمایید.