توت خشک تواضع در مراکز فروش ماهی بفروش می رسد

توت خشک تواضع آجیل، جو و دارچین را در یک کاسه بزرگ با هم ترکیب کنید. روغن نباتی (یا کره ذوب شده، در صورت استفاده) و عسل را اضافه کنید.

هم بزنید تا خوب ترکیب شوند. مخلوط جو دو سر را به طور مساوی در تابه آماده شده پخش کنید و با پشت قاشق محکم فشار دهید.

این بمب‌های شادی‌بخش با ابعاد بین دو تا پنج سانتی‌متر، می‌توانند به رنگ‌های بنفش شاداب، سیاه، قرمز، سفید یا حتی رنگ‌های متنوع روی یک توت باشند.

همه انواع توت سرشار از مواد مغذی مهم از جمله فیبر غذایی و ترکیبات آلی مفید، از جمله فیتونوترینت ها، زآ-گزانتین، رسوراترول، آنتوسیانین ها، لوتئین و مجموعه ای از ترکیبات پلی فنلی هستند.

توت ها به طرز لذت بخشی آبدار و شیرین هستند. گنجاندن توت خشک ارگانیک درسلامت دستگاه گوارش توت حاوی فیبر غذایی است که یبوست، نفخ و گرفتگی عضلات را کاهش می دهد. فیبر به تنظیم سطح کلسترول و تقویت سلامت قلب کمک می کند.

سطح بالای آهن آهن در توت، تولید گلبول های قرمز خون را افزایش می دهد و توزیع اکسیژن را بهبود می بخشد و به افزایش متابولیسم کمک می کند.

فشار خون و سلامت قلب آنتی اکسیدان هایی مانند رسوراترول به طور مستقیم بر عملکرد رگ های خونی تأثیر می گذارد، آنها را کمتر در معرض آسیب آنژیوتانسین قرار می دهد.

تولید اکسید نیتریک را افزایش می دهد که رگ های خونی را شل می کند، احتمال تشکیل لخته خون و مشکلات قلبی را کاهش می دهد.

پیشگیری از سرطان سطوح بالای آنتوسیانین، ویتامین C، ویتامین A و آنتی اکسیدان ها خط دفاعی اصلی در برابر رادیکال های آزاد هستند که می توانند به سلول های سالم آسیب برسانند و باعث جهش آنها به سلول های سرطانی شوند.

سلامت بینایی کاروتنوئیدهای Zea-xanthin استرس اکسیداتیو روی سلول های چشمی را کاهش می دهد و به عنوان یک آنتی اکسیدان از دژنراسیون ماکولا و آب مروارید جلوگیری می کند.