به وسیله نخ کادویی کشتی نوح را باز سازی کردند

انتخاب مقرون به صرفه ترین و مناسب ترین انواع نخ کادویی کار شما را قابل اعتماد و آسان می کند بنابراین شناسایی نخ پنبه ای، نخ پلی استر و نخ رویان برای اتصال اتصال ضروری است.

نخ کادویی همچنین به آن نخ های موازی نیز گفته می شود و نخ های مخروطی دو سبک اصلی نخ ها هستند.

ما از یک ساختار مارپیچ برای تبدیل بین حرکت چرخشی و خطی استفاده می کنیم که به آن رزوه یا پیچ می گویند رزوه های پیچ از ویژگی های ضروری دستگاه پیچ و بست های رزوه هستند.

ما می‌توانیم از رزوه پیچ در کاربردهای مختلف استفاده کنیم و این یک برآمدگی است که دور یک مخروط یا استوانه پیچیده شده است.

رزوه پیچ به صورت مارپیچ است سرب رزوه پیچ فاصله خطی است پیچ می تواند در یک دور حرکت کند و مزیت مکانیکی رزوه پیچ به سرب آن بستگی دارد.

نخ

دو شکل رایج از نخ کادویی وجود دارد: نخ های مستقیم و نخ های مخروطی.

رزوه های مستقیم دارای نیمرخ موازی هستند که در تمام قسمت قطر یکسان باقی می ماند.

رزوه های مخروطی همراه با پروفیل نخ مخروطی می شوند و با پایین آمدن قطعه از نظر قطر کوچکتر می شوند.

قطرهای اصلی و فرعی پارامترهای هندسی یک رزوه هستند قطر اصلی (قطر بیرونی) بزرگترین قطر ماده یک دندانه چرخ دنده یا ویژگی رزوه است.

قطر رزوه خارجی یا خارجی به معنای قطر پیچ است و شامل ارتفاع مارپیچ برجسته در اطراف رزوه است با استفاده از یک قاعده کلیپر یا یک گام سنج نخ، می توانید قطر خارجی را اندازه گیری کنید قطر اصلی یا قطر خارجی با استفاده از یک پیچ رزوه خارجی اندازه گیری می شود.

یک گیره می تواند قطر خارجی یک نخ ماده به ترتیب قطر داخلی را اندازه گیری کند. قطر خارجی نخ نر با استفاده از گیره محاسبه می شود.

گام سنج نخ به شما کمک می کند تا نخ های ماده را اندازه گیری کنید و نخ های نر با قیچی در زمان و هزینه شما صرفه جویی می کنند.