با روفرشی ترک کشدار 6 متری برای همیشه از شست وشوی فرش ها راحت شود

آیا به دنبال یک روفرشی ترک کشدار 6 متری جدید هستید، اما مطمئن نیستید که کدام یک به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد؟ اگر چنین است، پس باید به انواع مختلف فرش موجود برای خانه خود نگاهی دقیق بیندازید.

برای مناطق پرتردد «نشیمن» در خانه مانند آشپزخانه، اتاق نشیمن و اتاق غذاخوری، این روزها چوب سخت محبوبتر از فرش است.

با این حال، این بدان معنا نیست که فرش متعلق به گذشته است زیرا فرش هنوز به طور گسترده در اتاق های دیگر خانه استفاده می شود.

مهم است که سبک فرش را در نظر بگیرید که به بهترین وجه مناسب اتاقی است که قصد دارید آن را در آن قرار دهید. یک اتاق اداری یا اتاق بازی ممکن است از کاشی های فرش سخت بهره مند شو در حالی که یک فرش مجلل ساکسونی ممکن است در اتاق مهمان عالی باشد.

روفرشی

مشکل این است که واقعاً چقدر در مورد انواع فرش می دانید؟ آیا می توانید تفاوت بین فرش مصنوعی و فرش الیاف طبیعی را تشخیص دهید؟ آیا شنل خود را از مخمل خواب خود می شناسید؟

انواع مختلفی از گزینه‌های فرش با الیاف فرش مختلف برای اضافه کردن به خانه‌تان وجود دارد که از فرش‌های گران‌قیمت برای آن پرداخت خاص تا فرش‌های بادوام‌تر برای مناطق پرتردد را شامل می‌شود.

برخی از رایج ترین انواع فرش که احتمالاً با آنها روبرو می شوید عبارتند از: بخش اول ما بر اساس تجزیه و تحلیل صدها هزار اتاق است تا مشخص شود فرش در اتاق های اصلی خانه چقدر رایج است.

از تجزیه و تحلیل خود، یک نمودار ساده و جدول مربوطه را جمع آوری کردیم که نشان می دهد فرش چقدر برای اتاق های اصلی به عنوان درصدی از هر نوع اتاق اصلی که دارای فرش است، رایج است.

همانطور که می بینید، فرش برای آشپزخانه، حمام، اتاق ناهارخوری و قسمت های ورودی محبوبیت ندارد این قابل انتظار است زیرا این مناطق دارای ترافیک زیاد هستند و آشپزخانه یا حمام دارای پتانسیل آب، لکه و ریزش هستند که فرش برای آنها ایده آل نیست.