با خوردن کشک رشته ای 5 سال جوانتر شوید

کشک رشته ای سرشار از کلسیم است که به استحکام استخوان ها و دندان ها کمک می کند پزشکان به کودکان توصیه می کنند که کشک را به دلیل داشتن کلسیم بالا به صورت روزانه مصرف کنند.

کشک به کاهش محتوای اسید در دهان شما کمک می کند که از رشد باکتری های مضر جلوگیری می کند.

تحقیقات نشان می دهد که کشک به جلوگیری از رشد باکتری های بدبو در دهان شما کمک می کند کشک یک محصول لبنی تخمیر شده است که به چربی سوزی کمک می کند.

پروبیوتیک های موجود در کشک دستگاه گوارش شما را سالم نگه می دارد، متابولیسم را بهبود می بخشد و کاهش وزن را تسهیل می کند به حفظ BMI سالم کمک می کند.

کشک

کشک به حفظ یک سبک زندگی سالم و تقویت ایمنی کمک می کند کشک سرشار از پروتئین و کلسیم است که شما را برای مدت طولانی سیر نگه می دارد این به جلوگیری از پرخوری و سوزاندن چربی شکم شما کمک می کند.

تابستان ها در هند گرم است و مصرف روزانه کشک به مقابله با گرما کمک می کند اثر خنک کنندگی طبیعی دارد متخصصان تغذیه بر اهمیت مصرف روزانه کشک تاکید دارند مملو از منیزیم است که انرژی را به سرعت آزاد می کند.

کشک به عنوان بهترین غذا برای رژیم غذایی بعد از تمرین شما عمل می کند کشک یک غذای ساده است و هر خانواده هندی را کامل می کند درست کردن آن در خانه بسیار آسان است شیر باید بجوشد و تا دمای اتاق خنک شود.

یک استارتر برای تهیه کشک مهم است. بخش کوچکی از کشک برای تهیه یک دسته جدید ذخیره می شود کشت استارتر را بسته به شرایط آب و هوایی، شیر و کشت استارتر به شیر اضافه کنید خوب مخلوط کنید تا استارتر و شیر خوب مخلوط شوند.

شیر مخلوط شده با کشت استارتر را به مدت 6 تا 10 ساعت دست نخورده بگذارید زمان ممکن است بسته به شرایط آب و هوایی متفاوت باشد.