با خرید لوله و اتصالات پنج لایه نیوپایپ به مریخ سفر کنید

می توان گفت که لوله و اتصالات پنج لایه نیوپایپ در شرایط فعلی کاربردهای زیادی دارد ظروف، ظروف آشپزخانه، ظروف پلاستیکی، لوله های پلاستیکی، لوله، آستر اسباب بازی، عایق کابل و به طور گسترده در ساخت فیلم های بسته بندی پلی اتیلن کم هزینه و به دلیل کارایی آن ارزشمند است.

همچنین می توان گفت در تولید کیسه سوپرمارکت یا کیسه و بطری های پلاستیکی کاربرد زیادی دارد.

در زاویه بازیافت پلی اتیلن با برداشتن پلاستیک دور ریخته شده و حل شدن مجدد آن در پلاستیک قابل استفاده ساخته می شود.

سپس می توان آن را با پلی اتیلن خالص مخلوط کرد و اکسترود کرد تا فیلمی تشکیل شود که می تواند برای استفاده در ساخت کیسه و لوله بازیافت شود.

اما پلی اتیلن بازیافتی به اندازه پلی اتیلن تصفیه نشده شفاف نخواهد بود.

پلی اتیلن HDPE به عنوان ماده اولیه لوله ها به دلیل کارایی بالا، هزینه کم، عمر طولانی و دوام در مقایسه با سایر مواد از همین نوع، بسیار محبوب است.

لوله

مقاومت بسیار خوبی در برابر شرایط آب و هوایی شدید دارد. مقاوم در برابر پارگی، مقاوم در برابر انواع فشار بالا، مقاومت عالی در برابر ترک خوردگی مواد اولیه پلی اتیلن، می تواند تا دمای (30،60) بدون افت کیفیت مقاومت کند.

می توان آن را به عنوان مقاومت بالا در برابر انواع خوردگی، وزن سبک و حمل آسان با افت فشار کم هنگام کنترل لوله های فلزی بیان کرد علاوه بر همه اینها می توان گفت که دوستدار محیط زیست است و طبیعت را آلوده نمی کند.

با توجه به خواص اولیه پلی اتیلن، یکی از جایگزین های عالی برای لوله های مورد استفاده در سیستم های تصفیه آب تحت فشار را می توان پلی اتیلن تعیین کرد.

بنابراین در پروژه های زهکشی دریایی، لوله های آب تحت فشار روی زمین و قفس های تولید جوجه کشی استفاده می شود در عین حال توصیه می شود هنگام استفاده از لوله پلی اتیلن ارت شده از لوله مشکی استفاده شود.

اگر به تاریخچه استفاده از لوله های پلی اتیلن نگاهی بیندازیم، می توان بیان کرد که در نتیجه توسعه پتروشیمی، پیشرفت در تنوع مواد اولیه پلاستیک به حد بالایی رسیده است.

می توان از آن به عنوان اولین شکل از مواد خام پلی اتیلن نام برد که در دهه 1950 در لوله های آب آشامیدنی مورد استفاده قرار گرفت.