انبار ترمه ابراهیمی یزد توسط اشرار به آتش کشیده شد

ترمه ابراهیمی یزد نوعی پشم است که از موی نوع خاصی از بز بومی صحرای گبی و آسیای مرکزی تهیه می شود ترمه از دیرباز به عنوان یکی از نرم ترین و مجلل ترین انواع پشم موجود در نظر گرفته می شود، ترمه به عنوان ماده ای برای ژاکت، روسری و سایر وسایل سبک در هوای سرد بسیار ارزشمند است.

در حالی که ترمه به اندازه سایر انواع پشم عایق نیست، اما بسیار نرم تر و ظریف تر است که بافت ترمه را به پارچه های بسیار متراکم اما نازک ممکن می کند.

این نوع پشم شما را به خوبی پشم گوسفند سنتی عایق نمی کند اما به اندازه کافی نرم است که مستقیماً در کنار پوست قرار می گیرد، که برای کاربردهایی مانند لباس زیر و زیر پیراهن مفید است.

ترمه

نگرانی هایی در مورد درمان بزهای ترمه وجود دارد با این حال، مطمئناً تولید پشم ترمه به صورت پایدار و اخلاقی امکان پذیر است، و در اینجا در Sewport، ما با انواع مارک های ترمه اخلاقی شریک شده ایم ما در این راهنما همه چیزهایی را که در مورد ترمه باید بدانید را پوشش خواهیم داد.

پرورش بزهای ترمه در مغولستان و در منطقه کشمیر مربوط به تاریخ ثبت شده است ارجاعات به این پارچه به قرن سوم قبل از میلاد برمی گردد، و نشانه هایی وجود دارد که تولید پشم ترمه بسیار دورتر از آن است.

تجارت با ترکستان، پشم ترمه را به خاورمیانه آورد و از آنجا، مسیرهای تجاری اجدادی، این پارچه فوق العاده نرم را به دربارهای اروپا و فراتر از آن آوردند.

پشم کشمیر در فرانسه محبوبیت خاصی پیدا کرد و بازرگانان برای بازگرداندن این ماده افسانه‌ای به بازار پر رونق اروپا، مسیرهای تجاری خطرناک را جسارت کردند.

در قرن نوزدهم، تولید پشم ترمه یک صنعت بزرگ در سراسر اروپا بود و تجارت این محصول پشمی مزایای اقتصادی را در مناطق مختلف جغرافیایی به همراه داشت.

تا به امروز، گله‌داران سنتی بز در آسیای مرکزی از تجارت ترمه سود می‌برند و علاقه به این الیاف نساجی بسیار نرم در سرتاسر جهان همچنان بالاست.