استفاده از بخاری نفتی در مقایسه با بخاری گازی فن دار مورد مطالعه قرار گرفت

از آنجایی که مدارس بخاری گازی فن دار خود را سرویس و بازرسی می‌کنند، باید به لوله‌کش گاز خود دستور دهند تا وسایلی را که مشمول هشدار ایمنی یا فراخوان انرژی ایمن ویکتوریا هستند، بررسی کند.

بخاری نفتی که بیش از 2 سال سرویس نشده‌اند (یا در مورد بخاری‌های گازی نوع B، 1 سال) یا برای استفاده توسط Energy Safe Victoria غیرایمن اعلام شده‌اند، باید علائم واضحی داشته باشند که در آن نوشته شده باشد: «از این بخاری استفاده نکنید. . سرویس نشده است و استفاده از آن ایمن نیست.

همزمان با کارکردن بخاری گازی دودکش باز مجاور، فن های اگزوز را کار نکنید. این شامل فن های توالت یا حمام نزدیک است که می تواند یک اثر “فشار منفی” ایجاد کند که در آن مونوکسید کربن، که باید از دودکش خارج شود، به فضاهای داخلی کشیده می شود. برای اطلاعات بیشتر به برگه اطلاعات انرژی ایمن استرالیا در مورد محیط فشار منفی مراجعه کنید.

بخاری

مدارس باید از تهویه مناسب اطمینان حاصل کنند. در حالی که نیازی به باز بودن پنجره ها و درها در روزهای سرد نیست، تهویه هوا برای اطمینان از عملکرد صحیح بخاری نفتی جدید مهم است.

مدارسی که هر گونه نگرانی در مورد بخاری های گازی خود دارند باید فوراً آنها را خاموش کنند و یک بررسی کامل و سرویس توسط یک لوله کش گازی واجد شرایط سازماندهی کنند. فقط در صورتی استفاده از بخاری ها را از سر بگیرید که از لوله کش گاز تایید شده باشد.

بخاری هیزمی دست دوم های گازی با دودکش باز می توانند خطر بیشتری برای نشت مونوکسید کربن داشته باشند. بخاری های دودکش باز هوا را از اتاق می گیرند تا آتش را تغذیه کنند و محصولات احتراق را از طریق دودکش به بیرون هدایت کنند.

  • منابع:
    1. Gas Heater Management
  • تبلیغات:
    1. شعله های آتش که بلای جان یک جنگل شد!!!
    2. شکافته شدن قاره ها تا چند سال آینده !!
    3. پنیر سمی که جان مردم اهواز را گرفت
    4. مردی با کفش های خود برای همسرش خانه ساخت.