آنها دریافتند که حرکت قلم کودکان با دست خط ضعیف، در فرکانس

به طور خاص، ما پرسیدیم که آیا در موقعیت‌هایی که کودکان مثلاً یک حرف را خودکار اکلیلی می‌کنند یعنی نمایشی از شکلی که قصد تولید آن را دارند دارند یا خیر دانش عمومی در سطح حرف، همانطور که برای مثال، با توانایی ترسیم بین واج ها و نمودارها، روانی حرکت را پیش بینی می کند.

پاسخ به این سوال کمتر ساده است دمپایی روفرشی و ممکن است بازیابی فرم حروف خروجی از ماژول انتخاب آلوگراف در معماری ون گالن برای مدل های دست خط (ون گالن، 1991) همیشه قبل از شروع تولید یک حرف کامل شود.

اگر اینطور باشد، ما انتظار نداریم که روانی حرکت قلم درون حروف تحت تأثیر دانش حروف قرار گیرد و از سوی دیگر، ممکن است به ویژه در نویسندگان اولیه، دانش نامه پس از شروع حرکت قلم همچنان بر حرکت تأثیر بگذارد، یا به این دلیل که آنها به برنامه ریزی شکلی که در حین حرکت قلم در حال شکل گیری هستند ادامه می دهند، یا به این دلیل که دانش آلوگراف به آنها اطلاع می دهد.  دی برینا و همکاران (2008) در نمونه ای از کودکان کلاس دوم و سوم، شباهت مسیر حرکت قلم را در تکرارهای متعدد یک حرف مورد بررسی قرار دادند.

خودکار

کودکانی که بر اساس نظم دستخطشان جیوه در تلویزیون قدیمی نارسا طبقه‌بندی می‌شدند، نسبت به دانش‌آموزانی که به‌عنوان نویسندگان خوب طبقه‌بندی می‌شدند، تنوع بیشتری نشان دادند، که نشان می‌دهد تفاوت‌ها در میزان اجرا بر اساس طرح‌های حرکتی ذخیره‌شده نهفته است.

ون گالن و همکاران (چوب گردو) از تحلیل چگالی طیفی توان استفاده کرد رویکردی مبتنی بر تئوری پردازش سیگنال کودکان کلاس های 2 تا 4 را که توسط معلم آنها به عنوان دستخط ضعیف شناسایی شده بود با کودکانی که منظم می نوشتند مقایسه کرد.

آنها دریافتند که حرکت قلم کودکان با دست خط ضعیف، در فرکانس هایی که معمولاً با لرزش حرکتی مرتبط است، قدرت بیشتری (تنوع حرکتی بیشتر) و در فرکانس های مرتبط با حرکت عمدی پیشرانه، قدرت کمتری نشان می دهد.

دو گروه را در چندین معیار زمانی و سرعت از تولید ویژگی‌های زیرحروبی خاص (دو خطی که حرف عبری منفرد ה را تشکیل می‌دهند) مقایسه کرد.

  • منابع:
    1. Factors Affecting Pen-Movement Fluency in Beginning Writers
  • تبلیغات:
    1. کود شیمیایی که غذای آدمیان شد
    2. با سویق گندم ظرفهای خود را برق بیاندازید.
    3. با استفاده از انار می توان قد کودکان خود را افزایش دهید
    4. شیرآلات از جنس طلا در پادشاه عربستان!